Käyttöehdot

1. YLEISET EHDOT

Nämä ovat ehdot ja olosuhteet (“Ehdot”), jotka säätelevät tämän verkkosivuston www.mockberg.eu käyttöä ja kaikista myöhemmistä ostoista, jotka tehdään sen kautta. Tämä verkkosivusto on Mockberg AB:n omistama ja operoima yritys, joka on rekisteröity Ruotsissa Ruotsin Yritysrekisterissä (Ruots. "Bolagsverket") seuraavilla tiedoilla:

Yrityksen nimi: Mockberg AB

Ruotsin organisaatiotunnus: 556989-7159

Rekisteröity osoite: c/o KIVRA, KIVRA: 556989-7159 106 31 Stockholm Ruotsi

ALV-tunnus: SE556989715901

Sähköposti: contact@mockberg.com

Suosittelemme lukemaan nämä ehdot huolellisesti ennen tilaustasi. Tilaamalla meiltä tai hyväksymällä toimituksen mistä tahansa tuotteistamme hyväksyt nämä ehdot. Verkkosivustolla ostoksen tekemiseksi sinun täytyy olla yli 18-vuotias ja kelpoinen solmimaan sopimuksia.

Ostamalla verkkosivustolta hyväksyt nykyiset ehdot. Tämä tarkoittaa, että sinä ja Mockberg sitoudutte näihin ehtoihin niiden kirjoitushetkellä oston yhteydessä. Jos ehtoja päivitetään, vanha versio arkistoidaan Mockbergille. Tämän sivun alareunassa voit nähdä ehtojen viimeisimmän päivityspäivämäärän. Jos haluat lisätietoja siitä, miten ehdot on kirjoitettu tiettynä päivänä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen contact@mockberg.com.

2. TUOTTEET

2.1 Käytettäessä mitä tahansa Mockbergin tarjoamia tuotteita, on erittäin tärkeää, että niitä käytetään niiden vastaavien ohjeiden, varotoimien ja ohjeistusten mukaisesti. On sinun vastuullasi varmistaa, että tuote ei sisällä aineita, joille olet tai saattaisit olla allerginen.

2.2 Verkkosivustolla saatavilla olevat tuotteet, mukaan lukien mahdolliset näytteet, on tarkoitettu ainoastaan henkilökohtaiseen käyttöön. Ellei nimenomaisesti toisin ilmoiteta, pidätämme oikeuden vaihtaa, keskeyttää tai muokata mitä tahansa myyntiin tarjottua tai kokoelmaan kuuluvaa tuotetta ilman ennakkoilmoitusta asiakkaillemme.

2.3 Verkkosivustolla esitetyt tuotekuvaukset tai mainonnassa käytetyt kuvat ovat vain havainnollistavia, ja tuotteiden koko ja väri voivat vaihdella hieman verrattuna toimitettuihin tuotteisiin. Koska tietokoneesi tai käsilaitteesi väriasetukset voivat vaikuttaa tuotekuvien esittämiseen verkkosivustolla, emme takaa, että tuotteen kuvat ovat täysin elävän näköisiä.

2.4 Jos tuotteet on räätälöity erityisten tarpeidesi mukaan, on sinun vastuullasi varmistaa, että antamasi tiedot tai tiedot ovat oikein.

2.5 Verkkosivustolla esitellyt kaikki tuotteet ovat saatavuuden alaisia.

3. TILAAMINEN, HINNOITTELU JA MAKSAMINEN

Hinnoittelu

3.1 Hinnat ja maksut ovat euroissa (EUR) ja sisältävät arvonlisäveron sillä hetkellä voimassa olevan verokannan mukaan. Toimituskulut voivat olla voimassa ja ne ilmoitetaan ennen tilauksen viimeistelyä.

Tilausprosessi

3.2 Tilaamalla verkkosivustolta lisäät valitsemasi tuotteen(t) ostoskoriin. Tämän jälkeen siirryt kassalle klikkaamalla "Checkout"-painiketta päävalikosta. Kassalla valitset toimitusosoitteen, toimitustavan ja viimeiseksi toivotun maksutavan. Jos sinulla on alennuskoodi, jota haluat käyttää, sinun tulee syöttää se kassalla. Tilauksen viimeistelemiseksi vaaditaan, että olet lukenut ja hyväksynyt nämä yleiset ehdot sekä tietosuojakäytännön. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että kaikki tilausprosessin aikana antamasi tiedot ovat oikeita. Ennen kuin viimeistelet tilauksesi klikkaamalla "Maksa nyt", suosittelemme tarkistamaan, että kaikki annetut tiedot ovat oikein. Kun olet tehnyt tilauksesi, saat automaattisesti tilausvahvistuksen sähköpostitse.

Maksaminen

3.3 Tarjoamme asiakkaillemme useita eri maksuvaihtoehtoja tuotteidemme maksamiseen. Maksu suoritetaan heti tilauksen yhteydessä ja käsitellään joko a) Shopify Ltd:n ("Shopify Payments") tai b) PayPal Ltd:n ("PayPal") kautta. Maksu yhdelle tuotteellemme suoritetaan vastaavasti Shopify Paymentsin ja PayPalin tarjoamien maksupalvelujen kautta. Kunkin palveluntarjoajan ehdot koskevat näiden maksupalvelujen käyttöä. Lisätietoja näistä ehdoista ja siitä, miten ne käsittelevät henkilökohtaisia tietojasi, löydät osoitteista www.shopify.com tai www.paypal.com. Alla on lyhyet tiedot kustakin maksutavasta.

Shopify Payments

3.3.1 Tarjoamme asiakkaillemme turvallisia korttimaksuja VISA:lla, Mastercardilla, Maestro:lla ja Amexilla, sekä Google Payn ja Apple Payn maksupalvelujen käytön Shopify Paymentsin maksukumppanimme kautta. Korttimaksuja ei veloiteta. Emme tallenna korttitietoja.

PayPal

3.3.2 Valitsemalla maksutavaksi PayPal, maksat suoraan PayPal-tilisi kautta. Kun klikkaat "viimeistele tilaus", sinut ohjataan PayPaliin maksamisen viimeistelemiseksi.

Varastotilanne, muutokset jne.

3.4 Pyrimme pitämään tuotteiden varastosaldot ja hinnat ajan tasalla. Kuitenkin tilauksesi vastaanottamisen jälkeen, jopa tilausvahvistuksen lähettämisen jälkeen, voimme ottaa sinuun yhteyttä ilmoittaaksemme, että emme voi hyväksyä tilaustasi seuraavien syiden vuoksi:

a) Tuote ei ole varastossa tai sitä ei enää ole saatavilla, tai

b) Verkkosivustolla on ollut virhe tuotteen hinnassa tai kuvauksessa.

Jos jompikumpi yllä olevista kohdista koskee tilaustasi, ilmoitamme sinulle sähköpostitse, eikä meiltä veloiteta tuotetta. Jos olet jo maksanut tuotteen (riippuen valitsemastasi maksutavasta), palautamme koko summan sinulle mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.

3.5 Teemme kaikkemme varmistaaksemme, että asiakkaillamme on paras mahdollinen ostokokemus. Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti. Kun teet tilauksen verkkosivustolla ja saat lopullisen tilausvahvistussähköpostin, se tarkoittaa, että tilauksesi on aloitettu käsiteltäväksi ja sisäiset valmistelumme tuotteen lähettämiseksi on aloitettu. Ymmärrämme, että joskus saattaa tulla pyyntöjä muuttaa tai muokata tilausta. Toivoisimme voivamme täyttää kaikki pyynnöt, mutta valitettavasti emme voi hyväksyä tilauksen muutoksia, kun lopullinen tilausvahvistus on lähetetty sinulle. Tämä johtuu siitä, että järjestelmämme ja prosessimme on suunniteltu tarjoamaan nopeaa ja tarkkaa toimitusta asiakkaillemme. Siksi pyydämme sinua tarkistamaan tilauksesi huolellisesti ja varmistamaan, että kaikki tiedot ovat oikein ennen ostoprosessin loppuunsaattamista. Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Olemme aina käytettävissä auttamaan ja vastaamaan kysymyksiisi ennen ostoprosessin päättämistä.

Alennukset ja muut tarjoukset

3.6 Satunnaisesti saatamme tarjota eri tyyppisiä kampanjoita ja alennuskoodeja tuotteistamme, ja joskus voimme myös tarjota lahjoja tilauksesi mukana. Tarjouksemme ovat voimassa vain määritetyn ajan ja niin kauan kuin tuotetta on varastossa, tarjouksen ehdoilla. Tarjouksemme eivät ole yhdistettävissä muihin alennuksiin tai käytettävissä lahjakorttien kanssa, ellei verkkosivustolla toisin mainita. Huomaa, että tarjouksesta hyötyäksesi saatat joutua syöttämään erityisen koodin ennen ostoprosessin viimeistelyä.

3.7 Jos palautat tilatut tuotteet, se saattaa johtaa siihen, että et enää täytä alkuperäisen ostoksesi tarjoaman tarjouksen ehtoja. Tämä voi edellyttää, että palautat mukana tulleen lahjan tai et enää saa tiettyä alennusta. Jos et enää täytä lahjan saamisen ehtoja etkä palauta lahjaa, vähennämme sen arvon palautuksesta. Edellä mainitun lisäksi huomaa, että tavalliset myyntiehdot pätevät kaikkiin verkkosivustollamme tehtyihin tilauksiin, myös niihin, jotka sisältävät alennuksia tai muita tarjouksia.

4. TOIMITUS

4.1 Verkkosivustolle tehdyt tilaukset voidaan toimittaa vain EU:n alueella oleviin osoitteisiin. Toimitus tapahtuu pääasiassa DHL:n kautta. Joissain maissa tarjoamme myös toimitusta Budbeen kautta. Huomaa, että saatavilla olevat toimitustavat riippuvat antamastasi toimitusosoitteesta. Tilausten keskimääräinen toimitusaika on 2-5 arkipäivää.

4.2 Toimituskulut voivat olla voimassa, ja ne esitetään ennen tilauksen viimeistelyä kassalla. Kaikki yli 100 EUR:n tilaukset oikeuttavat maksuttomaan toimitukseen EU:n sisällä.

4.3 Jos toimitusta ei voida suorittaa sen vuoksi, että et nouda pakettia määräpaikasta tai et ole paikalla toimitusyrityksessä, lisätään 25 EUR:n maksu tilauksen säilyttämisestä ja palauttamisesta.

4.4 Me olemme vastuussa tilauksestasi siihen saakka, kunnes vastaanotat sen fyysisesti. Tuotteet siirtyvät vastuullesi, kun toimitus on suoritettu ja olet vastaanottanut ne. Jos valitsit kotiinkuljetuksen, toimitus katsotaan täytetyksi, kun paketti on toimitettu osoitteeseen. Jos valitsit palvelupisteen toimituksen, toimitus katsotaan täytetyksi, kun paketti on noudettu palvelupisteeltä. Sinun tulee, jos mahdollista, tarkistaa tavarat ennen niiden hyväksymistä. Mahdollinen vahinko tavaroille tai niiden katoaminen siirtyy sinulle, kun tavarat on toimitettu sinulle. Jos huomaat näkyviä kuljetusvaurioita pakkauksessa tai tuotteessa toimituksen yhteydessä tai jos toimitus ei vastaa tilausvahvistuksessa olevia tietoja, ilmoita siitä meille sähköpostitse mahdollisimman pian. Tutkimme tilanteen ja, mikäli toimitus oli virheellinen, huolehdimme oikean tuotteen lähettämisestä tai palautamme maksamasi summan, riippuen sovituista ehdoista ja mahdollisuuksista. Mahdolliset palautuslähetys- ja/tai toimituskulut korvaavasta tuotteesta eivät ole asiakkaan vastuulla tällaisessa tilanteessa.

5. PERUUTUSOIKEUS JA TUOTTEIDEN PALAUTUS

Lainmukainen peruutusoikeus

5.1 Peruutusoikeutta voidaan käyttää ostopäätöksen peruuttamiseen. Voit käyttää tätä oikeutta, jos muutat mieltäsi tai jostain muusta syystä haluat peruuttaa sopimuksen, ilman että sinun tarvitsee antaa syytä, edellyttäen, että teet sen peruutusajan puitteissa, joka on 14 päivää (a) siitä päivästä, jolloin tilaus toimitettiin sinulle, tai (b) kolmannelle osapuolelle, jonka olet nimennyt (kuljettajaa lukuun ottamatta), joka on ottanut täyden fyysisen hallinnan tilauksestasi. Asennuslähetyksissä tämä aika alkaa, kun viimeinen osa tilauksesta on toimitettu. Sinulla on oikeus purkaa ja tarkistaa tuote samalla säilyttäen peruutusoikeuden. Tuotteen käsittely tulisi tehdä huolellisesti ja vain siinä määrin kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnallisuuden määrittämiseksi. Jos tuotetta käsitellään enemmän kuin sallitaan tai jos osa tuotteesta puuttuu, olet vastuussa tuotteen arvon vähenemisestä, ja Mockberg pidättää oikeuden vähentää arvon alenemisen palautuksesta.

Vapaaehtoinen laajennettu peruutusoikeus

5.2 Ilman, että se rajoittaa laillista peruutusoikeuttasi, tarjoamme sinulle mahdollisuuden palauttaa tuotteet 60 päivän sisällä niiden vastaanottamisesta. Laajennetun peruutusoikeuden käyttämiseksi sinun tulee ilmoittaa meille, mieluiten sähköpostitse osoitteeseen contact@mockberg.com, päätöksestäsi 60 päivän kuluessa seuraavista: a) siitä päivästä, jolloin tilaus toimitettiin sinulle, tai b) kolmannelle osapuolelle, jonka olet nimennyt (kuljettajaa lukuun ottamatta), joka on ottanut täyden fyysisen hallinnan tilauksestasi. Asennuslähetyksissä tämä aika alkaa, kun viimeinen osa tilauksesta on toimitettu.

5.3 Voit ilmoittaa meille aikomuksestasi käyttää peruutusoikeutta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen contact@mockberg.com. Voit myös valita käyttää annettua malliperuutuslomaketta.

Peruutuslomake (Jos haluat peruuttaa sopimuksen, täytä tämä lomake ja palauta se meille)

Vastaan: Mockberg AB, c/o KIVRA, KIVRA: 556989-7159, 106 31 Stockholm Ruotsi

sähköposti: contact@mockberg.com:

Allekirjoittanut/allekirjoittaneet () peruutamme täten sopimuksen, jonka olemme tehneet seuraavien tavaroiden ()/tilausten ostamisesta:

— tilausnumero

— tilattu ()/vastaanotettu ()

— asiakkaan nimi

— asiakkaan osoite

— päivämäärä

(*) Poista tarpeeton

5.4 Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi ja palauttaa tuotteen, voit rekisteröidä palautuksesi FAQ-osion linkin kautta. Palautusmerkinnän käyttämisestä peritään maksu 5,9 EUR Euroopassa, 9,99 EUR EU:n ulkopuolella tai 39 SEK Ruotsissa, joka vähennetään palautussummasta. Vaihtoehtoisesti voit järjestää ja maksaa palautuksen itse seuraavaan palautusosoitteeseen. Pidätämme oikeuden kieltäytyä palautuksesta, jos tavarat eivät ole palautettavassa kunnossa tai jos ne ovat vaurioituneet. Tämä ei vaikuta oikeuksiisi kuluttajana.

Tuotteiden palautus

5.5 Jos olet vastaanottanut tavarat, jotka liittyvät peruuttamaasi sopimukseen, sinun tulee palauttaa tavarat meille. Tämä tulee tehdä viimeistään 14 päivän kuluttua siitä, kun ilmoitit meille päätöksestäsi peruuttaa ostopäätös. Aikaraja täyttyy, jos palautat tavarat ennen 14 päivän määräajan päättymistä. Liitä palautuslomake palautuspakettiin yhdessä palautettavien tuotteiden kanssa. Varmista myös, että kaikki palautetut tuotteet on hyvin pakattu, etteivät ne vahingoitu postituksen aikana. Varmista, että kaikki palautuspaketit lähetetään jäljitettävällä, vakuutetulla palvelulla, koska emme voi ottaa vastuuta vaurioituneista tai kadonneista tuotteista palautusmatkan aikana.

5.6 Huomaa, että olet vastuussa tuotteiden asianmukaisesta pakkaamisesta, jotta ne eivät vaurioidu palautuslähetyksessä. Mockberg on vastuussa kadonneista paketeista tai vastaavista tilanteista vain, jos olemme toimittaneet palautuslapun. Muissa tapauksissa sinulla on täysi vastuu palautuksesta.

5.7 Emme tarjoa palautuksia tai vaihtoja lahjakorteille, räätälöidyille tuotteille tai selvästi personoiduille tuotteille (made to order) eikä tuotteille, joiden suojamuovi on rikottu, jos tuote ei ole palautettavissa terveydellisistä tai hygieniasyistä johtuen.

Mahdolliset vähennykset

5.8 Voimme tehdä vähennyksen palautettavan tavaran arvosta, jos tavaran arvo on laskenut tarpeettoman käsittelyn seurauksena. Tarpeeton käsittely tarkoittaa tavaran käsittelyä enemmän kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi. Tällainen käsittely sisältää toimia, joita ei kohtuudella sallittaisi fyysisessä kaupassa.

Palautamme summan viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään:

a) 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin vastaanotimme palautetut tuotteet; tai

b) 14 päivän kuluttua siitä päivästä, jolloin esität todisteen, että olet lähettänyt tuotteet takaisin meille.

6. VIKAINEN TAI PUPERRELLINEN TUOTE

Laillisten peruutus- ja peruutusoikeuksien lisäksi sinulla on lain mukaan oikeus siihen, että toimitetut tuotteet ovat tyydyttävän laatuisia, soveltuvat käyttötarkoitukseensa ja vastaavat kuvausta. Kaksi vuotta toimituspäivämäärästä ja viallisen tai virheellisen tuotteen tapauksessa sinulla on oikeus korjaukseen tai korvaukseen (tai, jos korjaus tai korvaus ei ole mahdollista, palautukseen). Lisätietoja lakisääteisistä oikeuksistasi saat ottamalla yhteyttä paikallisiin viranomaisiin. Jos haluat käyttää oikeuttasi palauttaa viallinen tai virheellinen tuote, pyydä palautuslähetyksen etiketti ottamalla yhteyttä meihin osoitteeseen contact@mockberg.com. Viallisen tai virheellisen tuotteen palautuslähetyskulut katamme me, eikä lisämaksuja peritä.

7. TIEDONSUOJAUS

Arvostamme yksityisyyttäsi ja henkilötietojasi. Lisätietoja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi, voit lukea täydellisen tietosuojakäytännön täältä.

8. IMMATERIAALIOIKEUDET

Verkkosivuston sisältö on Mockbergin tai sen lisenssinantajien omistuksessa. Tiedot on suojattu markkinointi- ja immateriaalioikeuslakeilla, mikä tarkoittaa, että tavaramerkit, yritysnimet, tuotenimet, kuvat ja grafiikka, muotoilu, asettelu jne. eivät ole kopioitavissa tai muuten käytettävissä ilman Mockbergin kirjallista suostumusta.

Sisällön tulostaminen tai muu kopioiminen on sallittua henkilökohtaista, yksityistä, ei-kaupallista käyttöä varten. On kiellettyä kopioida, tallentaa tai muulla tavalla toistaa, käsitellä, muokata, välittää, siirtää, hyödyntää tai käyttää materiaalia tai sen osia ilman Mockbergin etukäteen antamaa kirjallista lupaa.

9. EHTOJEN MUUTTAMINEN

Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan verkkosivustolla. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyiksi tilauksen yhteydessä. Kaikki muutokset koskevat kaikkia tilauksia, jotka on tehty muutoksen voimaan tultua.

10. SOVELLETTAVA LAKI, OIKEUSALUE JA VALITUKSET

Sopimus, mukaan lukien kaikki ei-sopimukselliset asiat, on Ruotsin lain alainen. Kuluttajana sinulla on kuitenkin oikeus hyödyntää asuinmaasi pakottavia sääntöjä. Mikään näissä ehdoissa, mukaan lukien tämä lainvalintasääntö, ei vaikuta oikeuksiisi kuluttajana luottaa paikalliseen lainsäädäntöön.

Jos sinulla on valitus tuotteesta, verkkosivustostamme tai muusta asiasta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteeseen contact@mockberg.com, ja teemme parhaamme löytääksemme hyvän ratkaisun valitukseesi. Epätodennäköisessä tapauksessa, että emme pysty ratkaisemaan valitusta suoraan kanssasi, sinulla on oikeus ohjata riita-asia EU:n verkkoriidanratkaisualustalle (ODR-alustalle).

ODR tarjoaa kuluttajille ja kauppiaille EU:ssa mahdollisuuden yrittää ratkaista riita-asioita oikeudenkäynnin ulkopuolella, jotka syntyvät verkko-ostoksista. ODR-alustalle pääsee täältä: http://ec.europa.eu/odr